Главная Назад


Авторизация
Идентификатор пользователя / читателя
Пароль (для удалённых пользователей)
 

Вид поиска

Область поиска
Найдено в других БД
Формат представления найденных документов:
библиографическое описаниекраткийполный
Поисковый запрос: (<.>S=РЕКЛАМНЫЕ ПЛАКАТЫ<.>)
Общее количество найденных документов : 1
1.
РЖ ВИНИТИ 15 (BI44) 96.11-04П1.189

    Davel, N.

    The impact of a point-of-choice poster campaign on stair climbing behaviour [Text] : abstr. Pap. Spec. Group Health Psychol.: Annu. Conf., Nottingham, 17-18 Sept., 1993 / N. Davel, P. J. Naylor // Proc. Brit. Psychol. Soc. - 1994. - Vol. 2, N 1. - P23 . - ISSN 1350-472X
Перевод заглавия: Влияние размещенных в "точке выбора" рекламных плакатов на предпочтение подъема по лестнице
Аннотация: The study examined the effect of a poster campaign on stair-uso. Concealed switch mats and countors were placed at a cholce point between elevator and stairs. Data were collected for three 2.5 hour perlods (T1, T2 and T3) daily during baseline, intervention and reversal phases. During intervention the poster (Step Up to a Healthy Heart: Take the Stairs) was displayed. T-tosts indicated significant increases in stair-use during intervention for T1, t(13)=-2.30, p. 04, and T2, t(14)=-2.52, p. 03. The poster was not displayed during T3 to examine carry-over effects. No significant differences were observed during T3. No significant differences in stair use were observed between baseline and reversal phases, indicating a retum to baseline use. The findings support the use of posters to cue positive changes in litestyle exercise behavlour
ГРНТИ  
ВИНИТИ 151.41.39 + 151.81.61.11
Рубрики: МЕДИЦИНСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ
ПСИХОЛОГИЯ РЕКЛАМЫ

РЕКЛАМНЫЕ ПЛАКАТЫ

МЕСТА РАЗМЕЩЕНИЯ

ПОДЪЕМ ПО ЛЕСТНИЦЕ

ЧЕЛОВЕК


Доп.точки доступа:
Naylor, P.J.


 




© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)