Поисковый запрос: (<.>S=ЭФФЕКТИВНОСТЬ ОБУЧЕНИЯ<.>) |
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 20
|
|
1.
| Alma mater. - 1995
|
2.
| Michel Children's knowledge acquisition through film: Influence of programme characteristics // Appl. Cogn. Psychol., 2008. Vol. 22, N 9.-С.1228-1244
|
3.
| Hayenga Amynta O. Profiles of intrinsic and extrinsic motivations: A person-centered approach to motivation and achievement in middle school // Motiv. and Emot., 2010. Vol. 34, N 4.-С.371-383
|
4.
| Wilkin Noel E. Creating handouts that facilitate learning // J. Pharm. Teach., 2000. Vol. 7, N 3-4.-С.91-107
|
5.
| Wilkin Noel E. Creating handouts that facilitate learning // J. Pharm. Teach., 2000. Vol. 7, N 3-4.-С.91-107
|
6.
| Uson-Gargallo J. Interactive advanced-communication multistation system for microsurgical training // Microsurgery, 2004. Vol. 24, N 3.-С.218-222
|
7.
| Analogical reasoning in the classroom: Insights from cognitive schience // Mind, Brain and Educ., 2015. Vol. 9, N 2.-С.100-106
|
8.
| Яворский В.В. Оценка эффективности процесса обучения на основе термодинамических моделей // Успехи соврем. естествозн., 2015, N 9.-С.183-186
|
9.
| Comparative efficacy of LEAP, TEACCH and non-model-specific special education programs for preschoolers with autism spectrum disorders // J. Autism and Dev. Disorders, 2014. Т. 44, N 2.-С.366-380
|
10.
| Neural predictors of individual differences in response to math tutoring in primary-grade school children // Proc. Nat. Acad. Sci. USA, 2013. Vol. 110, N 20.-С.8230-8235
|
11.
| Ерзин А.И. Проактивность как основа становления личности специалиста // Актуал. пробл. психол. знания, 2014, N 1.-С.100-110
|
12.
| Follman Elementary public school pupil rating of teacher effectiveness // Child Study J.. -USA, 1995. Vol. 25, N 1.-С.57-78
|
13.
| McKinley Charles J. A method of improving student learning in physiology: The small group workshop // Amer. J. Physiol., 1994. Vol. 266, N 6.-С.16-23
|
14.
| Горбатов Д.С. Тестирование учебных достижений: Критериально-ориентированный подход // Педагогика, 1995, N 4.-С.105-110
|
15.
| Matzo Linking research concepts with clinical experiences in gerontological nursing // Gerontol and Geriatr. Educ., 1991. Vol. 12, N 2.-С.105-111
|
16.
| Шамардин В.Н. Диагностика и оценка качества образовательных систем // Педагогика, 1995, N 4.-С.36-41
|
17.
| Влияние особенностей интеллекта старших дошкольников на эффективность их обучения // Вопр. психол., 1999, N 2.-С.12-21, 127
|
18.
| Schredl M. REM-Schlaf und Gedachtnis // Psychol. Beitr., 1998. Vol. 40, N 3-4.-С.340-349
|
19.
| Кабардин Г.А. Информационная модель человека // Вестн. Сиб. гос. геод. акад., 1997, N 2.-С.191-196, 218
|
20.
| Gable Assessing the effectiveness of a psychodrama training video // J. Group Psychother., Psychodrama and Sociom., 1995. Vol. 48, N 2.-С.61-68
|
&uf('+1W2226#',v2226), ?>
|
|