Главная Назад


Авторизация
Идентификатор пользователя / читателя
Пароль (для удалённых пользователей)
 

Вид поиска

Область поиска
Найдено в других БД
Формат представления найденных документов:
библиографическое описание краткийполный
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=СКОРОСТЬ ЧТЕНИЯ<.>)
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.
Климко А.И. Образовательный ресурс современного первоклассника // Вестн. Мос. гор. пед. ун-та. Сер. Пед. и психол., 2013, N 1.-С.60-68

2.
Van Son R.J.J.H. Formant frequencises of Dutch vowels in a text, read at normal and fast rate // J. Acoust. Soc. Amer., 1990. Vol. 88, N 4.-С.1683-1693

3.
Sigler The effect of vision therapy on reading rate: A pilot study // J. Behav. Optom., 1994. Vol. 5, N 4.-С.99- 102

4.
Passerault Delayed process monitoring during reading in slow and fast readers // CPC: Cah. psychol. cognitive., 1991. Vol. 11, N 3.-С.371-383

5.
Musen Intact text-specific reading skill in amnesia // J. Exp. Psychol. Learn., Mem., and Cogn., 1990. Vol. 16, N 6.-С.1068-1076

6.
Lloyd Effects of spatial disruptions on reading speed for fast and slow readers // J. Gen. Psychol., 1992. Vol. 119, N 3.-С.229-235

7.
Grant Effects of rapid decoding training on reading speed and comprehension // Percept. and Mot. Skills, 1989. Vol. 69, N 2.-С.515-521

8.
Chincotta Bilingual memory span advantage for Arabic numerals over digit words // Brit. J. Psychol., 1997. Vol. 88, N 2.-С.295-310

9.
Carr Thomas H. Repetion and reading: Perceptual encoding mechanisms are very abstract but not very interactive // J. Exp. Psychol. Learn., Met., and Cogn., 1989. Vol. 15, N 5.-С.763-778

10.
Carlson Laura A. The level-offocal-attention hypothesis in oral reading: influence of strategies on the context specificity of lexical repetition effects // J. Exp. Psychol. Learn, Mem., and Cogn., 1991. Vol. 17, N 5.-С.924-931

11.
Baluch Visual word recognition: Evidence for strategic control of lexical and nonlexical routines in oral reading // J. Exp. Psychol. Learn., Mem., and Cogn, 1991. Vol. 17, N 4.-С.644-652

12.
Assessment of reading rate in postsecondary students // J. Psychoeduc. Assess., 2003. Vol. 21, N 2.-С.134-144

 




© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)