Главная Назад


Авторизация
Идентификатор пользователя / читателя
Пароль (для удалённых пользователей)
 

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Найдено в других БД
Формат представления найденных документов:
библиографическое описание краткийполный
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=НАУЧЕНИЕ<.>)
Общее количество найденных документов : 519
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
Aretz Anthony J. Perceptual skill and the cerebral hemispheres // Proc. Hum. Fact. Soc. 36th Annu. Meet., Atlanta, Ga, Oct. 12-16, 1992.. -Santa Monica (Calif.), 1992, Vol. 2.-С.1373-1377

2.
Luebke Anne E. Gain changes of the cat's vestibulo-ocular reflex after flocculus deactivation // Exp. Brain Res., 1994. Vol. 98, N 3.-С.379-390

3.
Segalowitz Norman S. Skilled performance, practice, and the differentiation of speed-up from automatization effects: Evidence from second language word recognition // Appl. Psycholinguist., 1993. Vol. 14, N 3.-С.369-385

4.
Rajaram Learning and transfer of novel verbal information in amnesia // Bull. Psychonom. Soc., 1993. Vol. 31, N 5.-С.387

5.
Desgranges Effects de l'age et du niveau d'etude sur differents sous-systemes mnesiques // Annee psychol., 1994. Vol. 94, N 3.-С.345-367

6.
Lightfoot Perceptual learning and the representation of complex objects // Bull. Psychonom. Soc., 1993. Vol. 31, N 5.-С.378

7.
Motor sequence learning: A study with positron emission tomography // J. Neurosci., 1994. Vol. 14, N 6.-С.3773-3790

8.
Wijma K. Chronic pelvic pain: The individual context // Reprod. Life: Adv. Res. Psychosomat. Obstet. and Gynaecol.. -Carnforth, Park Ridge (N. J.), 1992.-С.201-209

9.
Holyoak Keith J. Thinking // Annu. Rev. Psychol.. -Palo Alto (Calif.), 1993, Vol. 44.-С.265-315

10.
Reed Unconscious sequence learning paradigms: Tests of two implicit assumptions // Bull. Psychonom. Soc., 1993. Vol. 31, N 5.-С.382

11.
Blankenship Resistance to extinction or persistence in failure: capaldi's model or achievement motivation? // Bull. Psychonom. Soc., 1993. Vol. 31, N 5.-С.391

12.
Millis S.R. Verbal learning patterns in traumatic brain injury // Clin. Neuropsychol., 1993. Vol. 7, N 3.-С.334

13.
Barinaga To sleep, perchance to... Learn? New studies say yes // Science, 1994. Vol. 265, N 5172.-С.603-604

14.
Teng E.L. Hemispheric differences in serial reversal learning: a study with commissurotomy patients // Clin. Neuropsychol., 1994. Vol. 8, N 3.-С.353

15.
Утияма Наука о поведении и теория поведения // Koshu eisei, 1994. Vol. 58, N 4.-С.266-270

16.
Jones Steven H. An investigation into selective learning abilities in normal and attentionally disordered children using the Kamin blocking paradigm // Brit. J. Dev. Psychol., 1994. Vol. 12, N 3.-С.385-395

17.
Novack Thomas A. Sequential performance on the California Verbal Learning Test following traumatic brain injury // Clin. Neuropsychol., 1995. Vol. 9, N 1.-С.38-43

18.
Cadopi Representation and performance: Reproduction of form and quality of movement in dance by eight- and 11-year-old novices // Brit. J. Psychol., 1995. Vol. 86, N 2.-С.217-225

19.
Мешкова Н.Н. Психологические механизмы адаптации синантропных грызунов к урбанизированной среде // Синантропия грызунов. -Москва, 1994.-С.172-178

20.
Croudace T. Signal detection theory and measurement in implicit learning: An evaluation of the 'equal variance' assumption // Proc. Brit. Psychol. Soc., 1995. Vol. 3, N 1.-С.24

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 




© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)