Главная Назад


Авторизация
Идентификатор пользователя / читателя
Пароль (для удалённых пользователей)
 

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Найдено в других БД
Формат представления найденных документов:
библиографическое описание краткийполный
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=НАРУШЕНИЯ ВНИМАНИЯ<.>)
Общее количество найденных документов : 47
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-47 
1.
Quantitative morphology of the caudate nucleus in attention deficit hyperactivity disorder // Amer. J. Psychiat., 1994. Vol. 151, N 12.-С.1791-1796

2.
Procedural learning in children with problems in attention and overactivity // Clin. Neuropsychol., 1993. Vol. 7, N 3.-С.327

3.
Management of attention deficit hyperactivity disorder in the rural setting: linking the family practitioner and the school psychologist // South. Med. J., 1994. Vol. 87, N 9.-С.35

4.
Casey J.E. Neuropsychological correlates of attention deficit disorder with and without hyperactivity // Clin. Neuropsychol., 1993. Vol. 7, N 3.-С.326

5.
Заваденко Н.Н. Синдром дефицита внимания как причина школьной дезадаптации // Шк. здоровья, 1994. Т. 1, N 1.-С.91-104, 132

6.
Wilding Attentional problems in the classroom and parallel processing ability // Brit. J. Dev. Psychol., 1994. Vol. 12, N 4.-С.539-553

7.
Neuropsychiatric and neuropsychological findings in conduct disorder and attention-deficit hyperactivity disorder // J. Neuropsychiat and clin. Neurosci, 1994. Vol. 6, N 3.-С.245-249

8.
Cramond Attention-deficit hyperactivity disorder and creativity - what is the connection? // J. Creative Behav., 1994. Vol. 28, N 3.-С.123-210

9.
The effect of an attention task on regional cerebral blood flow (rCBF) in adults with attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) and normal subjects // Hum. Brain Mapp., 1995, Suppl. n 1.-С.400

10.
Crawford Helen J. Quantitative eeg magnitudes in children with and without attention deficit disorder during neurological screening and cognitive tasks // Child Study J.. -USA, 1996. Vol. 26, N 1.-С.71-86

11.
School performance of ELBW children: A controlled study // Dev. Med. and Child Neurol., 1996. Vol. 38, N 10.-С.917-926

12.
School performance of ELBW children: A controlled study // Dev. Med. and Child Neurol., 1996. Vol. 38, N 10.-С.917-926

13.
Hammond K. Quantitative cerebral anatomy in pediatric neuropsychiatry // J. Neuropsychiat. and Clin. Neurosci., 1994. Vol. 6, N 3.-С.320

14.
Sensitivity and specificity of QEEG in children with attention deficit or specific developmental learning disorders // Clin. Electroencephalogr., 1996. Vol. 27, N 1.-С.26-34

15.
Кайгородов Б.В. Гиперактивность как школьная и индивидуальная проблема // Мир психол., 1996, N 1.-С.100-106

16.
Computer-Gestutzte Therapie von Aufmerksamkeitsstorungen bei multipler Sklerose: Effizienz eines spezifischen Trainings verschiedener Aufmerksamkeitsbereiche // Schweiz. Arch. Neurol. und Psychiat., 1996. Vol. 147, N 6.-С.244

17.
Erlenmeyer-Kimling L. Neurobehavioral deficits in offspring of schizophrenic parents. Liability indicators and predictors of illness // Amer. J. Med. Genet., 2000. Vol. 97, N 1.-С.65-71

18.
Erlenmeyer-Kimling L. Neurobehavioral deficits in offspring of schizophrenic parents. Liability indicators and predictors of illness // Amer. J. Med. Genet., 2000. Vol. 97, N 1.-С.65-71

19.
Acute hypoglycemia in humans causes attentional dysfunction while nonverbal intelligence is preserved // Diabetes Care, 2001. Vol. 24, N 10.-С.1745-1750

20.
Acute hypoglycemia in humans causes attentional dysfunction while nonverbal intelligence is preserved // Diabetes Care, 2001. Vol. 24, N 10.-С.1745-1750

 1-20    21-40   41-47 
 




© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)