Главная Назад


Авторизация
Идентификатор пользователя / читателя
Пароль (для удалённых пользователей)
 

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Найдено в других БД
Формат представления найденных документов:
библиографическое описание краткийполный
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=ИМПЛИЦИТНОЕ<.>)
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-37 
1.
Cermak Brain-injury memory disorders research center // J. Rehabil. Res. and Dev., 1991. Vol. 28, N 1.-С.160-161

2.
Perruchet Implicit acquisition of abstract knowledge about artificial grammar: Some methodological and conceptual issues // J. Exp. Psychol. Gen., 1991. Vol. 120, N 1.-С.112- 116

3.
Green Thomas D. Implicit versus explicit learning processes in a probabilistic, continuous fine-motor catching task // J. Mot. Behav., 1991. Vol. 23, N 4.-С.293-300

4.
Haider Implizites Wissen und Lernen. Ein Artefakt? // Z. exp. und angew Psychol., 1992. Vol. 39, N 1.-С.68-100

5.
Berry Dianne C. The relationship between implicit memory and implicit learning // Brit. J. Psychol., 1991. Vol. 82, N 3.-С.359- 373

6.
McGeorge P. The effects of concurrent verbalization on performance in a dynamic systems task // Brit. J. Psychol., 1989. Vol. 80, N 4.-С.455-465

7.
Musen Implicit and explicit memory for visual patterns // J. Exp. Psychol. Learn. Mem., and Cogn., 1990. Vol. 16, N 1.-С.127-137

8.
Reber Arthur S. Implicit and explicit learning: Individual differences and IQ // J. Exp. Psychol. Searn., Mem., and Cogn, 1991. Vol. 17, N 5.-С.888-895

9.
Greve Kevin W. Implicit learining of new faces in prosopagnosia: An application of the mere-exposure paradigm // Neuropsychologia, 1990. Vol. 28, N 10.-С.1035-1041

10.
Hoffmann UnbewuSStes Lernen-eine besondere Lernform? // Psychol. Rdsch., 1993. Vol. 44, N 2.-С.75-89

11.
Pascual-Leone Modulation of cortical motor output maps during development of implicit and explicit knowledge // Science, 1994. Vol. 263, N 5151.-С.1287-1289

12.
Морошкина Н.В. РОЛЬ КОГНИТИВНОГО СТИЛЯ "ИМПУЛЬСИВНОСТЬ/РЕФЛЕКСИВНОСТЬ" В ИМПЛИЦИТНОМ НАУЧЕНИИ (НА ПРИМЕРЕ ЗАДАЧ СОЦИАЛЬНОЙ ПЕРЦЕПЦИИ) // Эксперим. психол., 2015. Т. 8, N 4.-С.61-76

13.
Лукьяненко К.А. Духовный потенциал художественного творчества: социокультурные риски // Изв. Сарат. ун-та. Сер. Философ. Психол. Пед., 2015. Т. 15, N 3.-С.25-30

14.
Baddeley Alan D. The recency effect: Implicit learing with explicit retrieval? // Mem. and Cognit., 1993. Vol. 21, N 2.-С.146-155

15.
Myers Age differences in skill acquisition and transfer in an implicit learning paradigm // Appl. Cogn. Psychol., 1992. Vol. 6, N 5.-С.429-442

16.
Nilsson Implicit memory of dynamic information // Bull. Psychonom. Soc., 1992. Vol. 30, N 4.-С.265-267

17.
Lahav What neuropsychology tells us about consiousness // Phil. Sci., 1993. Vol. 60, N 1.-С.67-85

18.
Green Robin E.A. On the existence of independent explicit and implicit learning systems: An examination of some evidence // Mem. and Cognit., 1993. Vol. 21, N 3.-С.304-317

19.
Wippich Implizite und explizite Erinnerungen an Geruche // Arch. Psychol., 1989. Vol. 141, N 3.-С.195-211

20.
de'Sperati Visual tuning to kinematics of biological motion: The role of eye movements // Exp. Brain Res., 1995. Vol. 105, N 2.-С.254-260

 1-20    21-37 
 




© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)