Поисковый запрос: (<.>S=ИМПЛИЦИТНОЕ<.>) |
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20
|
|
1.
| Морошкина Н.В. РОЛЬ КОГНИТИВНОГО СТИЛЯ "ИМПУЛЬСИВНОСТЬ/РЕФЛЕКСИВНОСТЬ" В ИМПЛИЦИТНОМ НАУЧЕНИИ (НА ПРИМЕРЕ ЗАДАЧ СОЦИАЛЬНОЙ ПЕРЦЕПЦИИ) // Эксперим. психол., 2015. Т. 8, N 4.-С.61-76
|
2.
| Mizuhara Имплицитное запоминание последовательности событий // Shinrigaku kenkyu, 1994. Vol. 65, N 5.-С.383-388
|
3.
| Лукьяненко К.А. Духовный потенциал художественного творчества: социокультурные риски // Изв. Сарат. ун-та. Сер. Философ. Психол. Пед., 2015. Т. 15, N 3.-С.25-30
|
4.
| Морошкина Н.В. Влияние конфликта имплицитных и эксплицитных знаний субъекта на результаты научения в задаче классификации // Эксперим. психол., 2013. Т. 6, N 3.-С.62-73
|
5.
| Lahav What neuropsychology tells us about consiousness // Phil. Sci., 1993. Vol. 60, N 1.-С.67-85
|
6.
| de'Sperati Visual tuning to kinematics of biological motion: The role of eye movements // Exp. Brain Res., 1995. Vol. 105, N 2.-С.254-260
|
7.
| de'Sperati Visual tuning to kinematics of biological motion: The role of eye movements // Exp. Brain Res., 1995. Vol. 105, N 2.-С.254-260
|
8.
| Reed Unconscious sequence learning paradigms: Tests of two implicit assumptions // Bull. Psychonom. Soc., 1993. Vol. 31, N 5.-С.382
|
9.
| Hoffmann UnbewuSStes Lernen-eine besondere Lernform? // Psychol. Rdsch., 1993. Vol. 44, N 2.-С.75-89
|
10.
| Holyoak Keith J. Thinking // Annu. Rev. Psychol.. -Palo Alto (Calif.), 1993, Vol. 44.-С.265-315
|
11.
| Berry Dianne C. The relationship between implicit memory and implicit learning // Brit. J. Psychol., 1991. Vol. 82, N 3.-С.359- 373
|
12.
| Baddeley Alan D. The recency effect: Implicit learing with explicit retrieval? // Mem. and Cognit., 1993. Vol. 21, N 2.-С.146-155
|
13.
| Weldon The properties of retrieval cues constrain the picture superiority effect // Mem. and Cognit., 1989. Vol. 17, N 1.-С.95-107
|
14.
| McGeorge P. The effects of concurrent verbalization on performance in a dynamic systems task // Brit. J. Psychol., 1989. Vol. 80, N 4.-С.455-465
|
15.
| Croudace T. Signal detection theory and measurement in implicit learning: An evaluation of the 'equal variance' assumption // Proc. Brit. Psychol. Soc., 1995. Vol. 3, N 1.-С.24
|
16.
| Role of implicit and explicit processes in learning from examples: A synergistic effect // J. Exp. Pschol, 1989. Vol. 15, N 6.-С.1083-1100
|
17.
| Lai C.K. Reducing implicit prejudice // Soc. and Pers. Psychol. Compass, 2013. Vol. 7, N 5.-С.315-330
|
18.
| Green Robin E.A. On the existence of independent explicit and implicit learning systems: An examination of some evidence // Mem. and Cognit., 1993. Vol. 21, N 3.-С.304-317
|
19.
| Pascual-Leone Modulation of cortical motor output maps during development of implicit and explicit knowledge // Science, 1994. Vol. 263, N 5151.-С.1287-1289
|
20.
| Intact first- and second-order implicit sequence learning in secondary-school-aged children with developmental dyslexia // J. Clin. and Exp. Neuropsychol., 2010. Vol. 32, N 6.-С.561-572
|
&uf('+1W2226#',v2226), ?>
|
|