Главная Назад


Авторизация
Идентификатор пользователя / читателя
Пароль (для удалённых пользователей)
 

Вид поиска

Область поиска
Найдено в других БД
Формат представления найденных документов:
библиографическое описаниекраткий полный
Поисковый запрос: (<.>A=Newman, Sally$<.>)
Общее количество найденных документов : 1
1.

Вид документа : Статья из журнала
РЖ ВИНИТИ 15 (BI44) 96.11-04П1.145

Автор(ы) : Newman, Sally
Заглавие : Working on both sides of the fence: The effect of a dual qualification on collaborative working practice
Источник статьи : Child Lang. Teach. and Ther. - 1996. - Vol. 12, N 1. - С. 39-47
Аннотация: Being a therapist and a teacher affects collaborative working practice in many ways. The most crucial factor which changed when the author began working as a teacher was her view of how teachers develop language skills through classroom work. If therapists are to advise teachers on how children with speech and language difficulties may be helped, then understanding the teacher's perspective on language is crucial. This paper examines what this perspective is, and how it may influence joint therapist/teacher work with children. Великобритания, Audiology Unit, Royal Berkshire Hospital, London Rd., Reading, Berkshire, UK. Библ. 16
ГРНТИ : 15.31.31
Предметные рубрики: ДЕТСКИЙ ВОЗРАСТ
ОТКЛОНЕНИЯ В ПСИХИКЕ
НАРУШЕНИЯ РЕЧИ
ОБУЧЕНИЕ
КОРРЕКЦИЯ
СОТРУДНИЧЕСТВО УЧИТЕЛЯ И ПСИХОТЕРАПЕВТА
РАЗВИТИЕ РЕЧЕВЫХ НАВЫКОВ
ЧЕЛОВЕК
Дата ввода:

 




© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)